هرچی بخوایی هست...! هرچی بخوایی هست...!
درباره ما


سلام دوستان عزیز این وبلاگ متعلق به درس برنامه نویسی میباشد که در کنارش مطالب دیگری نیز قرار داده ام .با تشکر از استاد مربوطه جناب مهندس کیوان زارعی-

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


هرچی بخوایی هست...!

علمی.تخصصی.کاربردی.داستان.شعر.خلاصه همه چی
زبان نورانی
موضوع: <-PostCategory->

 زبان نوراني شركتSUN

تقريبا همه ما شركت بزرگ Sun Microsystems را به خاطر 2‌‌محصول مشهور و توانمندش يعني زبان برنامه‌نويسي جاوا (Java) و سيستم‌عامل سولاريس (Solaris) بخوبي مي‌شناسيم. زبان جاوا زباني بسيار قدرتمند است كه پروژه طراحي آن از سال 1991 آغاز و در‌‌سال‌‌1995 به طور رسمي به دنياي رايانه عرضه شد. با اين‌كه اين زبان از جمله زبان‌هاي قديمي به شمار مي‌رود، اما نسبت به زبان‌هايي چون بيسيك و++ C جديدتر است.
 برین ادامه مطلب:


نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 29 مهر 1390برچسب:برنامه,,|

تمارین فصل اول
موضوع: <-PostCategory->

 

 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام . امروز حل تمرینارو واستون گذاشتیم اونایی که ++c میخونن خوشحال نشن که جوابای تمریناس فقط نوشتیم حل شد یا نهتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

خب برین ادامه مطلب و دسته گلمونو ببینینتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,|

سایت های کلیکی
موضوع: <-PostCategory->

کسب درآمد با فراز باکس(farazbux)

 

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی فراز باکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

بر خلاف بسیاری از سایتهای کلیکی دیگر هدف ما نوآوری و برآورده ساختن نیازهای کاربران است زیرا آنها تبلیغ کنندگان سایت ما هستند.

هر کاربر هر زمان که بخواهد میتواند یک تبلیغ دهنده باشد و از حسابش به هر میزان تبلیغات نماید، با تلاش فراوان پنل تبلیغ دهندگان و کاربران بیننده تلفیق شده و شما به راحتی میتوانید از سرویس های آگهی دهندگان بهره ببرید..

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 15 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.

کسب درآمدبا باکسها(buxha)

امروز قصد معرفی جدیدترین سایت کلیکی ایران رو دارم.اسم این سایت BUXHA هست و در تاریخ 23 مرداد افتتاح شده.باعضویت در باکسها  می تونید به کسب درآمد با دیدن تبلیغات بپردازید.مشخصات این سیستم کلیکی به صورت زیر هست:
-درآمدی تا 15 تومان برای هر کلیک.
-درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
-دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
-و ...
ضمنا سایت کلیکی Buxha به هزار عضو اولش پنل پیشرفته ارائه میده.پس عجله کنید تا جزو هزار تای اول باشید.

______________________________________________________________

سلاااااام خوبییییین؟؟؟خب اینم از این...امروز بنده (شادی)کلی با 2ستم مونا دعوا کردممی2نین چرا؟؟آخه میگفت این وبلاگمون یه بلاگ رسمیه این چیزا چیه توش مینویسی؟اما من که گوشم به این حرفا بدهکار نیس مونا بیچاره کلی گریه کرد بهرحال بگذریم مگه چیه؟خداییش بنظر شما مشکلی داره؟!؟!راستی آخرشم آشتی کردیماا این سمت چپی منم خب فعلا تا update بعدی خداااااااحافظخداحافظ
نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,|

آموخته هایم
موضوع: <-PostCategory->

 آموخته هایم.

یاد گرفتم که:

1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند

2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند

3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود

4. تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم

مرجع:

http://mehrdadsky2006.blogfa.com/

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,|

خداحافظ آقای سیب
موضوع: <-PostCategory->

خداحـافظ آقای سیب  
 
  سرگذشت استیون پاول جابز یک درام واقعی است. مردی که دنیای فناوری را تغییر داد از پدر و مادری متولد می شود که رسما نمی توانند فرزند داشته باشند و او را تحویل یک خانواده دیگر می دهند، از شرکتی که خود تاسیس کرده بود اخراج می شود و همسر اولش حاضر نمی شود با او زیر یک سقف زندگی کند تا طعم نوازش اولین فرزند خود را بچشد و در نهایت هم به نادرترین نوع سرطان مبتلا می شود.  
 
     
 
 
 
 
   
 
 
خداحـافظ آقای سیب  
 
 
 
 
     
 
   
 

سرگذشت استیون پاول جابز یک درام واقعی است. مردی که دنیای فناوری را تغییر داد از پدر و مادری متولد می شود که رسما نمی توانند فرزند داشته باشند و او را تحویل یک خانواده دیگر می دهند، از شرکتی که خود تاسیس کرده بود اخراج می شود و همسر اولش حاضر نمی شود با او زیر یک سقف زندگی کند تا طعم نوازش اولین فرزند خود را بچشد و در نهایت هم به نادرترین نوع سرطان مبتلا می شود.

پدر سوری تبار او عبدالفتاح جندلی و مادری به نام جوآن کارول که اصالتی سوییسی دارد والدین اصلی استیو جابز بودند که ارتباط آنها به دلیل هویت سوری عبدالفتاح پذیرفته نمی شود. ارتباط این دو منجر به تولد استیون می شود در حالی که آنها هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده بودند و به همین علت نوزاد خود را به پاول جابز و کلارا هاکوپیان می سپارند. پدر و مادر اصلی او بعدها با یکدیگر ازدواج می کنند و حاصل این ازدواج نیز دختری است به نام سمیاها مونا که با بازگشت عبدالفتاح به سوریه این دختر هم به خانواده سیمپسپون سپرده می شود. پدر واقعی استیو جابز هم اکنون ۸۰ ساله است و تا مدتی پیش نمی دانست فرزندی که رها کرده مدیر شرکت اپل بود. او بعد از ورود به کالج تنها یک ترم به تحصیل ادامه می دهد و سپس دانشگاه را ترک می کند. البته سال ها بعد زمانی که در دانشگاه استنفورد سخنرانی می کرد گفت که به حضور در برخی کلاس ها از جمله خوشنویسی ادامه داده است و قلم های کامپیوتر مکینتاش حاصل حضور او در همین کلاس ها بوده اند. بعد از این دوره استیو جابز در شرکت آتاری مشغول به کار می شود و در همین زمان با کمک استیو ووزنیاک محصولی به نام جعبه آبی تولید می کنند که در واقع تلفن های راه دور را هک می کرد تا بتوان به صورت رایگان مکالمه کرد.

استیون جوان به دنبال عرفان راهی هند می شود و پس از مدتی به آمریکا برمی گردد. این قسمتی از سرگذشت او است که در ویکی پدیا نقل شده است:

پس از سفر معنوی استیو به هند، وی با سری تراشیده و با جامه سنتی هندی بر تن، به آمریکا بازگشت. او سرِ کار پیشین اش در آتاری بازگشت اما برای پیشگیری از ایجاد مزاحمت از سوی او برای دیگر کارمندان، تنها پس از ساعت کاری که طراحان دیگر رفته بودند، می توانست سر کارش بیاید. وظیفه او ساختن یک صفحه مدار الکترونیکی برای یک بازی شرکت آتاری به نام Breakout بود. بر طبق گفته نولان بوشنل، بنیانگذار آتاری، به ازای حذف هر تراشه از دستگاه اصلی در فرآیند طراحی، جایزه ای ۱۰۰ دلاری داده می شد. استیو که علاقه و دانش اندکی در طراحی صفحه مدارهای الکترونیکی داشت، با استیو ووزنیاک قول و قراری گذاشت که اگر او بتواند صفحه مداری با حداقل تعداد تراشه ها طراحی کند، جایزه ای که از آتاری دریافت می کنند را بین خودشان تقسیم کنند. این پروژه انجام شد و با وجود حیرت فراوان مسوولان آتاری، ووزنیاک توانست تعداد تراشه های استفاده شده در دستگاه نهایی را ۵۰ عدد کاهش دهد.

ووزنیاک طراحی را به حدی فشرده انجام داده بود که تولید دستگاه نهایی روی خط مونتاژهای آن دوران ممکن نبود. با وجود این، جابز به ووزنیاک گفت که آتاری تنها ۵۰۰ دلار از جایزه را پرداخت کرده است (در صورتی که تمامی پنج هزار دلار جایزه پرداخت شده بود) و پیشنهاد کرد که ووزنیاک نیمی از آن را برای کاری که انجام داده بود بردارد.

سال ها بعد، زمانی که استیو ووزنیاک مبلغ واقعی جایزه را فهمید، نتوانست بر احساسات خود غلبه کند و گریست. او گفت که می خواسته است لطفی در حق یک دوست خوب کند و اگر جابز از او خواسته بود که آن کار را مجانی هم انجام دهد، فقط به دلیل جالب بودن همکاری با آتاری و به خاطر خود بازی Breakout، حتماً انجام می داد. استیو جابز بقیه آن مبلغ را برای تاسیس شرکت اپل سرمایه گذاری کرد و آن دو در این شرکت سهیم شدند، اما دوستی آنها هیچ گاه به شکل گذشته باز نگشت. جابز ۲۱ ساله و ووزنیاک ۲۶ ساله شرکت رایانه ای اپل را در پارکینگ خانواده جابز بنیان گذاشتند.

اولین رایانه شخصی که جابز و ووزنیاک به بازار معرفی کردند اپل یک نام داشت. هفت سال بعد استیو جابز به دنبال مدیری برای توسعه اپل، جان اسکولی مدیر پپسی را تطمیع می کند تا به آنها بپوندد. در سال ۱۹۸۴ رایانه مکینتاش معرفی می شود. این رایانه اولین رایانه ای بود که واسط گرافیکی کاربر داشت و از نظر تجاری به موفقیت دست یافت.

در سال ۱۹۸۵، پس از یک کشمکش بر سر قدرت در درون این شرکت، هیات مدیره جابز را از مسوولیت هایش خلع کرد و او نیز از این شرکت استعفا داد. پس از ترک اپل، جابز شرکت رایانه ای دیگری را با نام نکست (Next) بنیان گذاشت. او شرکت نکست را با وسواس زیادی به هر بهای ممکن اداره می کرد. این توجه فراوان به جزییات در نهایت باعث نابودی بخش سخت افزار این شرکت شد، اما از سوی دیگر، به دنیا نشان داد که جابز می تواند یک رایانه مکینتاش را طراحی کند که از نمونه اصلی اش (که توسط اپل طراحی و ساخته شده بود) بهتر باشد. جعبه رایانه نکست کیوب از فلز منیزیم بود که با لیزر برش داده می شد.

در سال ۱۹۸۶ جابز و ادوین کتمول با همراهی هم استودیوی پویانمایی پیکسار را بنیان نهادند. این شرکت حول بخش گرافیک رایانه ای لوکاس فیلم شکل گرفت و این بخش را جابز به یک سوم قیمت مشخص شده به مبلغ ۱۰ میلیون دلار از جرج لوکاس خریده بود. پیکسار یک دهه بعد با ساخت فیلم های پیشرویی مانند «داستان اسباب بازی» معروف و موفق شد. از آن زمان به بعد این شرکت فیلم های پویانمایی دیگری مانند زندگی یک حشره، داستان اسباب بازی ۲، شرکت هیولاها و در جست و جوی نیمو و را ساخته است که همه آنها برنده جوایزی بوده اند. سهام جابز در این شرکت در هنگام مرگ در حدود یک میلیارد دلار ارزش داشت.

در سال ۱۹۹۷، اپل شرکت نکست را به قیمت ۴۰۲ میلیون دلار خرید و جابز به شرکتی که خود تأسیس کرده بود بازگشت و جابز مدتی به عنوان مدیر موقت برگزیده شد. با خرید شرکت نکست توسط اپل، اکثریت فناوری های آن نیز به محصولات اپل راه یافت و از میان آنها «نکست استپ» از همه قابل توجه تر است که در طول زمان رشد یافته و به مک اواس ۱۰ تبدیل شده است.

همراه با قدرت بخشیدن به نوآوری، جابز به کارمندانش گوشزد می کند که تحویل محصول کارا در زمان مشخص شده همانقدر مهم است که نوآوری و طراحی اهمیت دارند. جابز سال ها با حقوق یک دلار در سال برای اپل کار می کرد و این باعث شد نام او به عنوان کم حقوق ترین مدیر ارشد عملیاتی در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

در سال ۲۰۰۴ جابز برای خارج کردن یک تومور از لوزالمعده اش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او به یکی از اشکال بسیار نادر سرطان لوزالمعده دچار شده بود که نیازی به شیمی درمانی یا پرتودرمانی ندارد. در غیاب او، تیم کوک، مسوول عملکرد و فروش جهانی شرکت اپل، کمپانی را اداره می کرد. شرکت اپل روز چهارشنبه، ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ ، اعلام کرد که استیو جابز، مدیرعامل این شرکت عظیم از مقام خود کناره گیری کرده است و تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، جایگزین آقای جابز شده است. استیو جابز در سن ۵۶ سالگی در تاریخ چهارشنبه پنج اکتبر ۲۰۱۱ درگذشت.

   
   
 
 
 
مرجع:  http://www.aftabir.com      
 
      روزنامه شرق ( www.sharghnewspaper.com )

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,|

زندگی
موضوع: <-PostCategory->

 روزای خوب زندگیمو که یادم میاد/چشام پر اشک میشه و صدام در نمیاد

تنها شدم بی کس وکار کسی سراغم نمیاد /تنها دلیل زندگیم شده خاطراتی که یادم میاد

سوال روز و شبم شده خدایا آیا میاد؟/میاد که پیشم بمونه ؟میاد که از پیشم نره؟؟؟

از خدا دنیا و قیامت رو نمی خوام

خونه ی رویاهامو نمیخوام 

موج عشق دریارو نمیخوام

خوشبختی عالمو نمی خوام

از خدا فقط یه چیزی می خوام 

تنها فقط دلیل زندگیمو می خوام 

همون که به عشق دیدنش شبهام زود سحر می شد 

همون که هرکاری کردم دلم ازش جدا نشد

همون که تا خود صبح واسهزندگیمون حرف میزدیم

با هم دیگه ثانیه های عشقو پس میزدیم

آخه خدا دیگه چقد دعا کنم؟/ چقد خدا خدا خدا کنم

چقد رو جانماز سجده کنم؟/التماس استخاره هام کنم؟

خدایا دلم خیلی پره از زندگی/از تنهایی و بی کسی و دربه دری

خدایا تنها شدم با غصه ها و دل تنگیام/کارم شده گریه های شبانه ی بی صدام 

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,|

ترفند:چگونه تصویر گوگل را به روزهای گذشته برگردانیم
موضوع: <-PostCategory->

 حتما می‌دانید که مدتی است، گوگل قالب و ظاهر جستجوی تصویری خود را عوض کرده است. اما خیلی‌ها عقیده دارند که جستجوی جدید تصویری گوگل چنگی به دل نمی‌زند و همان سبک و سیاق جستجوی قدیمی بهتر بود.

من بسیاری اوقات برای پیدا کردن تصاویر متناسب با پست‌های خودم از جستجوی تصویری گوگل استفاده می‌کردم و نتایج به دست آمده در همان صفحه اول یا دوم، من را به سرعت به عکس مورد نظرم می‌رساند. به علاوه خیلی سرراست اندازه و حجم هر عکس

حتما می‌دانید که مدتی است، گوگل قالب و ظاهر جستجوی تصویری خود را عوض کرده است. اما خیلی‌ها عقیده دارند که جستجوی جدید تصویری گوگل چنگی به دل نمی‌زند و همان سبک و سیاق جستجوی قدیمی بهتر بود.

من بسیاری اوقات برای پیدا کردن تصاویر متناسب با پست‌های خودم از جستجوی تصویری گوگل استفاده می‌کردم و نتایج به دست آمده در همان صفحه اول یا دوم، من را به سرعت به عکس مورد نظرم می‌رساند. به علاوه خیلی سرراست اندازه و حجم هر عکس را هم می‌دیدم.

اما در قالب تازه از آنجا که باید منتظر لود شدن عکس‌های چند صفحه ماند، جستجوی عکس‌های کندتر می‌شود. به علاوه آدم به تمیزی جستجوی قدیمی گوگل، نمی‌تواند، اندازه و حجم عکس‌ها را با یک نگاه ببیند. بنابراین ممکن است سراغ عکس‌هایی با اندازه کوچک برود که به کارش نمی‌آید.

خوشبختانه شیوه‌های وجود دارد که با کمک آن می‌توانید مجددا از همان جستجوی تصویری قدیمی استفاده کنید:

- ساده‌تر از همه آن است که در زیر صفحه جستجوی تصویری، روی Switch to basic version کلیک کنید. شیوه ساده‌ای است، اما دو عیب دارد! اول آنکه در جستجوهای بعدی باز هم باید هر بار روی همین عبارت کلیک کنید تا جستجوی قدیمی تصویری فعال شود و دوم این است که شما باید مدت زیادی منتظر بمانید تا کل صفحه لود شود و این گزینه ظاهر شود.

- روش دوم: بعد از اینکه عکس مورد نظر را جستجو کردید به انتهای آدرس &sout=1 را اضافه کنید.

- روش سوم: از جستجوی تصویری کشورهای دیگر استفاده کنید! فرضا http://www.google.fr.

- روش چهارم: از افزونه NoScript استفاده کنید.

- روش پنجم و روشی که من ترجیح دادم: بعد از نصب افزونه گریزمانکی، این اسکریپت را نصب کنی

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 15 مهر 1390برچسب:ترفند,|

فتوشاپ کوچ.paint.net
موضوع: <-PostCategory->

 اگر عادت دارید که برای انجام کارهای ساده و بسیار کوچک گرافیکی بر روی عکس های خود از برنامه حجیم مانند فتوشاپ و … استفاده کنید , اگر سیستم شما اجازه نصب این برنامه های حجیم و گرافیکی را نمی دهد و کارهای خود را نمی توانید با ابزارهای محدود برنامه paint ویندوز انجام دهید می توانید از نرم افزار رایگان و کم حجم و بسیار قوی paint.net استفاده کنید.

این نرم افزار که هیچ ربطی با برنامه های پولی ماکروسافت ندارد و فقط شباهت اسمی دارد، می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد.برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد.در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی بود که با برنامه فتوشاپ برابری می کرد  Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn  دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد.برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

PCAPDN0

Paint.net  با استفاده از زبان قدرتمند C# و مقدار کمی C++ ساخته شده است و تحت لیسانس MIT ساخته شده است و شما می توانید سورس برنامه را نیز از سایت اصلی دانلود کنید و آن را تغییر دهید.این برنامه از سایت pcworld.com از ۲۰ محصول برتر سال، مقام نوزدهم را دریافت کرده است.لازم به ذکر است برای نصب برنامه احتیاج به بسته .NET Framework 2.0 دارید که باید آن را حتما نصب کنید.این بسته حجم زیادی دارد و پیشنهاد می شود که آن را از CD/DVD های نرم افزاری نصب کنید.

مرجع:http://pc-article.ir

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 15 مهر 1390برچسب:مقالات,کامپیوتر,فتوشاپ,ک,چ,|

دانلود آلبوم شناسنامه
موضوع: <-PostCategory->

 سلااااااااااااااااام امرو واستون آلبوم شناسنامه رو گذاشتم دانلود کنین خیلی قشنگه من که عااااااااااااااااااااااشقشوووووووووووووووووونمتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

از فیس بوکشون گرفتم اینم آدرس فیس بو کشون :

www.facebook.com/karanhooman

 

دانلود در یک فایل زیپ با کیفیت ۱۲۸ Mp3

دانلود / کیفیت ۱۲۸

۰۱- Behtarini.mp3      
02- Age Donya Daste Man Bood.mp3      
03- Nemidoonam Chera.mp3      
04- Fereshteye Nejat.mp3      
05- Vaghti Kasi Ro Doost Dari.mp3      
06- Male To.mp3      
07- To Be Man Neshoon Dadi.mp3      
08- Mesle Khodet.mp3      
09- Hasoodi.mp3      
10- Khaali.mp3      
11- Man Age Nabasham (Remix).mp3      
12- Shenasnameh.mp3      

 


 

 

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 15 مهر 1390برچسب:دانلود,آلبو,شناسنامه,کامران,هومن,جدید,بهترینی,خالی,مال,تو,به,من,نشون,دادی,من,اگه,نباشم,حسودی,فرشته,نجات,نمیدونم,چرا,|

دوستت دارم
موضوع: <-PostCategory->

 دلم ديگه طاقت نداره                                       عاشقت شدم ستاره

 
                               ستاره واسه چشاي تو کمه                               ماه من تويي دوست دارم يه عالمه
 
 
 
شبا تو خواب و روياهام هميشه تويي کنارم                                 تو روياهام باهات حرف ميزنم ميشي سنگ صبورم
 
 
 
تا کي عروسکامو جا تو بغل بگيرم ؟                                       دلم واست پر ميزنه اگه نباشي ميميرم
 
 
 
تنهايي خيلي سخته اينو خودت ميدوني                              دلمون واست تنگ شده منو گلاي شمعدوني    
 
 
 
بيا يه عشق نو بسازيم                                  به جاي شيرين وفرهاد اسم خودمونو سرزبونا بکاريم
 
 
 
يه عشقي که پر باشه از محبت و علاقه                         جوري که قصه ي مارو جار بزنه کلاغه
 
 
 
ميپرستمت بعد خدا .توميشي بت من                 عاشق حقيقي تومنم اي گل ياسمن
 
 
 
قلبو واست فرشش ميکنم ميندازمش زير پات                     جونم که قابلتو نداره فداي اون ناز نگات
 
 
 
تو فقط يبار نگام کن دنيارو واست ميارم                                 دارو ندارمو ميدم تا تو باشي کنارم
 
 
 
اينم حرف آخرمه دوست دارم يه عالم                                هروقت توباشي کنارم آروم ميشه خيالم
نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 15 مهر 1390برچسب:شعر,دوستت دارم,عاشقانه,جذاب,شادی,|

دانلود کتاب مسیر یابی در شبکه
موضوع: <-PostCategory->

عنوان کتاب:مسیریابی در شبکه

زبان کتاب:فارسی
تعداد صفحه:54

حجم فایل:1.2مگابایت

مرجع:http://www.aghazeh.com

 

dll-aghazeh.com/network/routing-payannameh%20www.aghazeh.com.zip

توجه: پسورد این کتابwww.aghazeh.com

نوشته شده توسط :shadi | لينک ثابت |جمعه 15 مهر 1390برچسب:دانلود کتاب,مسیریابی,در,شبکه,|



موضوعات
تمارین تمارین فصل اول تمارین فصل دوم تمارین فصل سوم تمارین فصل چهارم تمارین فصل پنجم داستان طنز عبرت آموز جالب شعر شعر شادی شعر مونا شعر مریم حیدرازده شعر کارو دانلود دانلود کتاب دانلود موزیک مقالات علمی

لینک دوستان

بزرگترین وبلاگ آهنگ.آهنگ های جدید
علوم کامپیوتر90 دانشگاه یزد
همه چیز اینجاست
بزرگترین وبلاگ جوک و اس ام اس
donyaie computer
ro0ze computer
فناوری روز
صبری چتانی
روز کامپیوتر
زانکو
جناب مهندس زارعی
++c
ღஜONLY LOVERஜღ
setare baroon
اینترنت.IT.کامپیوتر
دختران آفتاب
برنامه نویسی
quiet times
موزیک کده ی پاتوق تهرونی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی بخوایی هست...! و آدرس marsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

فروردين 1391
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390


نویسنده وبلاگ :

shadi

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 96521
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



عکس - عکس


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com